radar

Wednesday, September 12, 2012

ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE-11

Masih ingat lagi...detik itu...memang semua orang akan ingat detik itu ....detik di mana bangunan WTC di Amerika runtuh akibat serangan pesawat, kononnya..... Detik itulah dunia bergegar dan acapkali berita dari stesen-stesen tv keluar memaparkan maklumat terkini...Tapi pada ketika kejadian itu aku sedikitpun  tak tau apa....Yang aku tau  esok aku akan bernikah dan persiapan kena buat...


Esok selepas nikah... balik dari masjid aku tengok arwah ayah aku asyik mengadap TV tengok berita...Berita apa tu?? Kusyuk dan penuh ketakjuban. Haaaa...baru aku tau...kejadian semalam tu .Jadi bila berulangnya berita ini , maka   usia perkahwinan aku pun sama(lewat 1 hari je)
pengapit aku. kak midah....memang jd orang kuat untuk majlis ni....manakan tak ..dari persiapan A -Z k.midahlah yang tolong serba serbi...memang takleh lupa jasa dia..
*TERIMA KASIH KAK MIDAH SEMOGA TUHAN SAJA DAPAT MEMBALASNYA*


Bermula di sini......
Hari keluarga smai di Pulau Pangkor...hati terpaut...hehehe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List