radar

Saturday, April 19, 2014

KERABU PAKU,KELISA,SELOM

sesekali makan kerabu,ok jga, tukar selera...
tapi tak kerana pettandingan, tidaklah juga aku buat kerabu ni.... tapi bila dh siap rupsnya suka plak dpa makan terutma klong, yg srmemangnya kaki diet, irfan tak ketinggalan jga, tp bukan makan sayur, dia mkn rencah krtabu tu...
irhfan mula tengok, kayta tak srdsppp..? mama msk apsa ni... konon.. alih2 disa yg merstah

BOTOK IKAN TENGGIRI

inilah first time dengar nama masakan ni.... n first time makam ikan tenggiri....
siankan...al maklumlah... dlu orang susah mana nk dpt mkn ikan tenggiri yang mahal ni...

Wednesday, April 9, 2014

Aku dah jadi ahli Shaklee! 18/3/14

dok tengok kekawan asyik promo shaklee...last2 tengok punya tengok, tersangkut jugak aku....Rm 6** juga aku prabihkan... nak chat katakan... semoga dengan izinMu, YaAllah...

nk jaga perut konon...

aku bli pd 26/2/14 pd harga rm 180....mahal weh... sekali tengok kt fb paten ni harga rm 65 je... brand lain, kualiti tak tau la..hemmmm..

Friday, March 28, 2014

aiskrim pelangi petang

jom buat aiskrim nak x abg... abg p beli ovelet...abg putar mama tlg tengok...
nak... abg jawab ringkas..
nah amik duit p beli.. bhn lain dah ade..

nk putar lama... so putar sat... pastu rilek...then samb blik.... ulang2 sampai dia kental...
siap
bekukan dlm freezer

Friday, December 20, 2013

baby wafiy dah tembam day 18

day 18
day 2
day 20
day27
day 23

day 31... dah sebulan genap

dapat la menyusu badan sebulan secara eksklusif
bila nak stat ajar minum botol.?

Sunday, November 17, 2013

KONVOKESYEN AINSYA DI DEWAN KOMUNITI BS.....sya senyum je

Tamatlah sudah pembelajaran ain, ditadika UMMI CERIA..

BERSAMA KAWAN2 BUNGA untuk persembahan pemburu dan haiwan yang cerdik





goyang -goyang badan ....


bersedia untuk naik pentas.... lagu SENYUM........



dalam ramai2 tu dia la paling kecik....mklumlah 6.12 baru masuk  6 tahun
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List