radar

Tuesday, May 8, 2012

Acuan Waffle dah dapat!!!!

Yes! Hari ini hasrat hati dah tertunai bila dapat membeli snack maker....3 in 1....Sebenarnya terus berminat nak beli benda alah ini sebab nak cari  alat untuk buat  waffle. Tetiba nampak dalam katalog cosway ada alatan ni, bukan boleh buat waffle je tapi boleh buat sandwich dan boleh grill jugak.....Harganya ok la....RM 129.00. Kalau beli di luar hanya dapat alat untuk buat sandwich ni je...sekitar RM 50...Jadi beli ini lebih berbaloi ...Dapat buat 3 sekali...tapi acaunnya kena tukar -tukar la...



Alkisahnya asal  tengok katalog cosway tu nak cari mesin pembuat air kacang soya....tapi tak jumpa...tup-tup ternampak snack maker ni....emmmm....memang nak sangat la...sebab resipi waffle dah ada...tapi nak berangan buat takde acuan nya...Akhirnya dapat juga dibeli daripada Kak CT Zaharah...






 ini plate untuk bakar roti....saja nak cuba...testing,testing...


inilah plate untuk buat waffle......

5 comments:

  1. Assalam Farnas, thanks ya sudi singgah dapur akak tuh... Amboii dah dpt acuan waffle eh... Akak dulu beli kat Tesco Ampang, brand Takada harga RM65.00 je...hehee... Mmg sonok wat waffle sendiri..... Tengok kat entry akak ni...hehe

    http://ummizaihadi-homesweethome.blogspot.com/2011/02/nutella-waffle.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. k.ummi t.kasih sdi singgah...tapi sampai la saya tak sempat nak buat waffle lagi...resipi ada tapi blum cuba...bole la try resipi kak

      Delete
  2. Salam, Farnas. Akak pun tgh mencari waffle maker. Yg ni farnas beli di Cosway mana? Tk

    ReplyDelete
  3. Salam kak....saya beli dr dealer cosway.dia dpt dr stokis besar,stokis kecik xda stok...tupun nasib baik dpt dah last stok...stokis ni kat shell, b.serai...klau nak depa (stokis) mesti bole ode baru.

    ReplyDelete
  4. as-salam,
    orang rumah saya dan anak2 suka sangat dgn waffle ni, setiap kali pegi kl saya mesti cari mesin ni. tapi hampa. boleh tak saya minta tolong pada puan dapatkan saya satu. nanti saya bayar + kos penghantaran. itu pun kalau sudi menolong. rusli.yusop@yahoo.com.my

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List