radar

Tuesday, December 6, 2011

SELAMAT HARI LAHIR SYASYA...sayang


Sya buat persembahan kali pertama.....syabas anak mama..

Alhamdulillah, syukur anak mama dah masuk 4 tahun....mama dah sediakan special edition untuk syasya...klik sini
Apa pulak yang specialnya untuk syasya kali ni....dulu rancang lain...tiba hari ini jadi lain...ingat yang rancang hari ini pun tak jadi jugak...tapi dengan pertolongan Allah jadi juga...

Sebenarnya rancang kali pertama nak buat kek kopi karamel dan tatlet buah-buahan..
Kebetulan semalam ada pasar malam, ada orang jual peha ayam yang telah diporsikan.so suruh kak ayang beli ayam tu o.t.w dia balik tuisyen..so tukar rancangan nak buat chicken chop.
sampai sekerat hari macam tak jadi je...sebab pagi tadi p cari brown stok kt kedai,,,dah dapat.. blik rumah tengok2 expired... cis tokeh kedai ni.. mmg x bertanggungjawab....aduyai... kena p blik kedai tu... dah la aku kena angkut semua tentera dlm rumah ni...nak tak nak baby seat yang aku cabut tadi aku pasang blik...angkut la semuanya... nasib baik abang 8 tahun jaga baby dlm keta...sementara tunggu aku pi kedai tadi blik.

oh ya...nk buat apa dengan brown stok tu ye..? nk buat sos dia la.... haha x jadi lani... tapi aku usaha jugA cari resaipi lain...bukan tadi xda kt i.net(resipi sos blak pepper) tapi cam tak confident nak buatnye..
last2 jumpa gak dengan resipi terbaik n mudah...(dalm hati kek aku tempah je dah la)..x sempat nk buat dah..





Inilah kawan-kawan yang datang,mula ingat nak jemput kawan rapat depa( 2 org je),,,last-last kesian plak pada yang lain sebab ada yang dah tengok persiapan ini dari luar pintu rumah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List