radar

Sunday, May 9, 2010

Hari Anugerah

Selalunya bila tiba hari anugerah...aku pasti akan berada dlm kumpulan AJK jamuan makan....tapi kali ni bila dah menjadi bendahari PIBG, terus secara automatik menjadi bendahari Hari Anugerah....so bila tiba hari tersebut , aku takde kerja nak buat...jadinya aku akan berada di dalam dewan mengikuti sepenuhnya hari tersebut.... itulah niat aku..


Tiba2 h.ponku pun berbunyi.....oh rupanya parent student yang telefon..ni pasal kes anak dia nak pindah sekolah n nak bereskan urusan kerja kursus ERT Farhah (anaknya)...


maka terbantutlah niatku.....aku terpaksa keluar dewan uruskan markah kerja kursus Farhah...


Nasiblah dapat settlekan semua tu sebelum 10.30 pagi....sebab nak kena masuk dewan balik, nak terima anugerah......anugerah apa ek.....Anugerah ERT (SPM ) dan Anugerah KHB (ERT) PMR...


Alhamdulillah selama 3 tahun berturut dapat anugerah ini....dan result pula semakin meningkat dari tahun ke tahun......tapi tahun ni...belum tentu....risau juga dengan prestasi pelajar tahun ini...memang usaha kena lebih tahun ni...takpalah...Insyaallah....







Anugerah ERT (SPM)-aku memberi penghormatan kepada k.midah untuk naik ke pentas kerana k.midah guru yang mengajar tahun 2009.


Anugerah KHB(ERT) PMR- gambar blur pulak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List