radar

Showing posts with label GAJET. Show all posts
Showing posts with label GAJET. Show all posts

Sunday, July 31, 2016

Gajet baru

Akhirnya..... setelah hampir 7 tahun laptop dah ada pengganti baru..dok dalam kesabaran memakainya....slow melow,  screen gelap ,  on off, on off.  At last lingkup terus sampai hilang program window. Aku akhirnya pasrah ...terpaksa juga keluarkan simpanan utk beli baru..

Pada 6.6.2016 bersamaan 1 ramadhan 1437H.. aku dapat labtop baru....yang lama dah direpair dan aku bg harith plak guna.. panjang jgak hayat dia..walaupun masa beli baru hayat dia kurang 2 bulan 7tahun..


Sunday, July 5, 2015

Labtop masih bertahan

Alhamdulillah..labtop aku masih boleh digunakan lagi selepas dihantar repair dengan bayaran rm 400..jimat belanja daripada terpaksa beli baru..

Wajah yg diperbaharui..tukar skrin baru yg asalnya lip lap lip lap,dan terus gelap xnampak apa..
pastu skru diketatkan jadi taklah loose bila dibuka, 
aku bli labtop ni lepas kelahiran syasya tahun 2008.....dari situlah bermula era facebook,friendster, myspace, dan akhirnya aku mempunyai blog sendiri...dah nk masuk 7 tahun..kiranya bbyk jasa dia ni..sehinggalah keluarnya smartphone peranannya dah ringan sikit dari segi melayari media sosial dan sebagainya yang berkaitan dengan internet. Sekarang online just gunah.telefon je....
UPDATE
tarikh labtop ini dibeli ialah pada
11.7.2008
Yaa..sudah genap 7 tahun ...esok
Alhamdulillah...pjg hayat kau..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List